Tak for din henvendelse, som nu er registreret.

Tak for fremsendelse af vores booking formular, som venligst altid skal udfyldes med fornavn - efternavn - telefon nummer - e-mail adresse - samt en kort beskrivelse af dato eller datoer I ønsker at festen skal afholdes, venligst husk at se vores kalender inden I bestiller, så I ved at lokalet er ledigt inden i bestiller en fast dato, for info, kan det ske at kalenderen ikke er 100 % opdateret, så derfor er intet sikkert, før at I har fået et svar fra os, at det kan lade sig gøre på den eller de ønskede dage som i spørger om.

Lejeperiode er altid fra kl. 09.00 til næste dag kl. 05.30 og koster 3,750,00 kr. inkl. moms, dette gælder alle dage - Dog vedr.: Nytårsaften er prisen 5,000,00 kr. inkl. moms.
Efterfølgende skal der betales et depositum på 2,500,00 kr. ved almindelige familie & voksenfester, er der tale om ungdomsfest er depositum 10,000,00 kr. samt der skal være konstant voksenopsyn under hele festen. Dette depositum, skal senest betales når der afhentes nøgler, og man skal oplyse sit reg & konto nr. således at vi efterfølgende kan sende restbeløb tilbage, efter festen.

Efter alle fester er der et obligatorisk tjek af alt inventar, som koster 600,00 kr. inkl. moms, og skal vi efterfølgende sørge for ekstrarengøring koster dette 300,00 kr. inkl. moms pr. medarbejder i timen inkl. moms, dette fratrækkes det indbetalte depositum. Går der noget i stykker, så skal dette erstattes til de priser der er i inventarlisten på 3 sider, står dette der ikke, er prisen efterfølgende hvad det koster at fremskaffe nye ting, som vi aldrig ved før, at noget er gået i stykker.

PÅ vores hjemmeside www.selskabslokalerne.dk under priser, forefindes, procedure booking, vores betingelser som altid accepteres automatisk ved betaling af det fulde lejebeløb som skal indbetales inden vi vil låse dagen fast til Jer, ligeledes er der prisliste på alt vi kan tilbyde, samt priser på fadøl, som skal købes igennem os, hvis I vil benytte vores fadølsanlæg, pris på ekstra leje af teltet i gården, leje af ekstra køleskab og evt. grill, en komplet inventarliste på 3 sider, samt mad forslag igennem Boulevarden, som kan tilbyde at lave mad til jer, hvis dette kunne være et ønske fra jer.

Kontoret ved siden af www.selskabslokalerne.dk på Jorisvej 19, 2300 København S. Er åbent alle hverdage imellem kl. 07.00 & 16.00 og man kan ringe til os på 40 73 73 82 i samme tidsrum.
For info besvares der intet udenfor dette tidsrum, så i må vente på at vi besvare Jeres forespørgsel, og lover at vi hurtigst muligt efterfølgende vil besvare Jeres forespørgsel.

Og man kan kun booke vores lokaler, ved at indbetale det fulde lejebeløb for den eller de dage som man ønsker, efterfølgende bliver der så fremsendt faktura via e-mail til jer, så snart vi har modtaget det fulde lejebeløb, dette kan ske til reg. nr. 5475 konto nr. 0002-010-830 eller via MobilePay til forretningsnummer 32333, imod et gebyr på 6,25 kr. inkl. moms, som kan betales ekstra med det samme, og hvis ikke, vil dette blive fratrukket ved slutafregningen.

OK

slide0

Festlokaler i København på Amager - Festlokaler hvor det hele bare virker.

Festlokaler med alt det rette udstyr - Festlokaler i København på Amager.

Brug for festlokaler i København på Amager? Så kan vi tilbyde festlokaler, der kan indrettes efter enhver type fest: Firmafester, julefrokoster, receptioner, fødselsdage, konfirmationer, bryllupper eller ganske almindelig fest. Mange virksomheder bruger også vores festlokaler i København på Amager til arrangementer af enhver art. Vi ligger inde med alt det festudstyr, som du kan forestille dig af festlokaler - plus lidt mere. Der er gratis parkering ved siden af vores festlokaler, og nok til alle besøgene. Der er plads til 60 personer i hovedlokalet for vores festlokaler, og desuden adgang til udendørs partytelt, hvis det ønskes. Vor festlokaler er populære, og derfor gælder først-til-mølle-princippet. Oftest giver folk den gas i festlokaler, så der er naturligvis depositum, optælling og grundig rengøring, som altid skal købes med. Vor festlokaler i København på Amager giver også mulighed for at købe diverse madmenuer, kok samt serveringspersonale. De fleste falder for den afslappede atmosfære, som er i vores festlokaler. Så hvis du overvejer at leje festlokaler, så tag et kig i kalenderen for at se om vores festlokaler er ledige, og send din ordre. Har du spørgsmål til vores festlokaler i København på Amager, så giv os et ring på +45 40 73 73 82.

Bemærk: Vi driver også et flyttefirma i København