Tak for din henvendelse, som nu er registreret.

Tak for fremsendelse af vores booking formular, som venligst altid skal udfyldes med fornavn - efternavn - telefon nummer - e-mail adresse - samt en kort beskrivelse af dato eller datoer I ønsker at festen skal afholdes, venligst husk at se vores kalender inden I bestiller, så I ved at lokalet er ledigt inden i bestiller en fast dato, for info, kan det ske at kalenderen ikke er 100 % opdateret, så derfor er intet sikkert, før at I har fået et svar fra os, at det kan lade sig gøre på den eller de ønskede dage som i spørger om.

Lejeperiode er altid fra kl. 09.00 til næste dag kl. 05.30 og koster 3,750,00 kr. inkl. moms, dette gælder alle dage - Dog vedr.: Nytårsaften er prisen 5,000,00 kr. inkl. moms.
Efterfølgende skal der betales et depositum på 2,500,00 kr. ved almindelige familie & voksenfester, er der tale om ungdomsfest er depositum 10,000,00 kr. samt der skal være konstant voksenopsyn under hele festen. Dette depositum, skal senest betales når der afhentes nøgler, og man skal oplyse sit reg & konto nr. således at vi efterfølgende kan sende restbeløb tilbage, efter festen.

Efter alle fester er der et obligatorisk tjek af alt inventar, som koster 600,00 kr. inkl. moms, og skal vi efterfølgende sørge for ekstrarengøring koster dette 300,00 kr. inkl. moms pr. medarbejder i timen inkl. moms, dette fratrækkes det indbetalte depositum. Går der noget i stykker, så skal dette erstattes til de priser der er i inventarlisten på 3 sider, står dette der ikke, er prisen efterfølgende hvad det koster at fremskaffe nye ting, som vi aldrig ved før, at noget er gået i stykker.

PÅ vores hjemmeside www.selskabslokalerne.dk under priser, forefindes, procedure booking, vores betingelser som altid accepteres automatisk ved betaling af det fulde lejebeløb som skal indbetales inden vi vil låse dagen fast til Jer, ligeledes er der prisliste på alt vi kan tilbyde, samt priser på fadøl, som skal købes igennem os, hvis I vil benytte vores fadølsanlæg, pris på ekstra leje af teltet i gården, leje af ekstra køleskab og evt. grill, en komplet inventarliste på 3 sider, samt mad forslag igennem Boulevarden, som kan tilbyde at lave mad til jer, hvis dette kunne være et ønske fra jer.

Kontoret ved siden af www.selskabslokalerne.dk på Jorisvej 19, 2300 København S. Er åbent alle hverdage imellem kl. 07.00 & 16.00 og man kan ringe til os på 40 73 73 82 i samme tidsrum.
For info besvares der intet udenfor dette tidsrum, så i må vente på at vi besvare Jeres forespørgsel, og lover at vi hurtigst muligt efterfølgende vil besvare Jeres forespørgsel.

Og man kan kun booke vores lokaler, ved at indbetale det fulde lejebeløb for den eller de dage som man ønsker, efterfølgende bliver der så fremsendt faktura via e-mail til jer, så snart vi har modtaget det fulde lejebeløb, dette kan ske til reg. nr. 5475 konto nr. 0002-010-830 eller via MobilePay til forretningsnummer 32333, imod et gebyr på 6,25 kr. inkl. moms, som kan betales ekstra med det samme, og hvis ikke, vil dette blive fratrukket ved slutafregningen.

OK

slide0

Gæstebog

Vi har lige holdt vores datters 18 års fødselsdagsfest

Skrevet af Charlotte Bjerring

Vi har lige holdt vores datters 18 års fødselsdagsfest for 55 unge mennesker. Det var en fornøjelse at der var så god plads. Det gav de unge mennsker mulighed for at cikulere, både ved baren, sofagruppen, pigerne der fik en småsludder på pigetoliettet som var stort nok til de uden problemer kunne være der, eller i selve festlokalet. Super man kunne låse et rum af til de dametasker og andre ting som ikke skulle bruges før hjemturen. Rigtig dejligt med den lukkede gårdhave (med lys) så man ikke behøvede tænke på "surprise" gæster der ikke var inviteret, og virkelig skønt med et lokale hvor der var/er tænkt på alt til en fest (og vi har holdt nogle stykker efterhånden) bl.andet mht. bar/lokale- og køkkenudstyr og ikke mindst masser af plads i de to store køleskabe til fade/sodavand/øl el. vin. Det er bestemt ikke sidste gang vi har benyttet dette og hele tiden fået god service af udlejer!


Vi har holdt konfirmation for vores datter

Skrevet af Kenneth Kjær

Vi har holdt konfirmation for vores datter og det skal siges at lokalerne var i absolut topklasse. Stedet der skabte de perfekte rammer, både til servering af et større selskab.. her kommer det fine køkkken med industrimaskiner helt til sin ret.. og efterfølgende til hygge og fest, hvor alt er opstillet, fra bar, musikanlng til diskolamper og pejs.

Ud over de meget fine lokaler, skal det siges at servicen og "papirarbejdet" glider smertefrit og professionelt.

Forskellen ligger i detaljerne og her er tænkt på alt..

Fra hele familien ønsker vi at sige tak for en dejlig aften og en rigtig, rigtig god service der strakte sig ud over det sædvanlige..


smiley

Jeg holdt fornyligt min 40års fødselsdag

Skrevet af Jan

Jeg holdt fornyligt min 40års fødselsdag i selskabslokalet.

Jeg har kun positivt at sige; lokalet er godt og byder på alle de faciliteter man har brug for. Og da jeg også har fået en super god, venlig & professional service fra folkene bag, kan jeg kun varmt anbefale dette sted til andre.


smiley

Vi havde en dejlig fest i lørdags

Skrevet af Flemming

Vi havde en dejlig fest i lørdags, hvor vi fejrede vores datters 18 års fødselsdag sammen med omkring 60 af hendes venner.

Lokalerne og det tilhørende "udstyr" var en perfekt ramme om hele arrangementet. Jeg kan kun tilslutte mig de øvrige gæstebogs-forfatteres rosende omtale af lokaler og service fra udlejer.


smiley

Total fede lokaler !!

Skrevet af Claus

Total fede lokaler !!