Tak for din henvendelse, som nu er registreret.

Tak for fremsendelse af vores booking formular, som venligst altid skal udfyldes med fornavn - efternavn - telefon nummer - e-mail adresse - samt en kort beskrivelse af dato eller datoer I ønsker at festen skal afholdes, venligst husk at se vores kalender inden I bestiller, så I ved at lokalet er ledigt inden i bestiller en fast dato, for info, kan det ske at kalenderen ikke er 100 % opdateret, så derfor er intet sikkert, før at I har fået et svar fra os, at det kan lade sig gøre på den eller de ønskede dage som i spørger om.

Lejeperiode er altid fra kl. 09.00 til næste dag kl. 05.30 og koster 3,750,00 kr. inkl. moms, dette gælder alle dage - Dog vedr.: Nytårsaften er prisen 5,000,00 kr. inkl. moms.
Efterfølgende skal der betales et depositum på 2,500,00 kr. ved almindelige familie & voksenfester, er der tale om ungdomsfest er depositum 10,000,00 kr. samt der skal være konstant voksenopsyn under hele festen. Dette depositum, skal senest betales når der afhentes nøgler, og man skal oplyse sit reg & konto nr. således at vi efterfølgende kan sende restbeløb tilbage, efter festen.

Efter alle fester er der et obligatorisk tjek af alt inventar, som koster 600,00 kr. inkl. moms, og skal vi efterfølgende sørge for ekstrarengøring koster dette 300,00 kr. inkl. moms pr. medarbejder i timen inkl. moms, dette fratrækkes det indbetalte depositum. Går der noget i stykker, så skal dette erstattes til de priser der er i inventarlisten på 3 sider, står dette der ikke, er prisen efterfølgende hvad det koster at fremskaffe nye ting, som vi aldrig ved før, at noget er gået i stykker.

PÅ vores hjemmeside www.selskabslokalerne.dk under priser, forefindes, procedure booking, vores betingelser som altid accepteres automatisk ved betaling af det fulde lejebeløb som skal indbetales inden vi vil låse dagen fast til Jer, ligeledes er der prisliste på alt vi kan tilbyde, samt priser på fadøl, som skal købes igennem os, hvis I vil benytte vores fadølsanlæg, pris på ekstra leje af teltet i gården, leje af ekstra køleskab og evt. grill, en komplet inventarliste på 3 sider, samt mad forslag igennem Boulevarden, som kan tilbyde at lave mad til jer, hvis dette kunne være et ønske fra jer.

Kontoret ved siden af www.selskabslokalerne.dk på Jorisvej 19, 2300 København S. Er åbent alle hverdage imellem kl. 07.00 & 16.00 og man kan ringe til os på 40 73 73 82 i samme tidsrum.
For info besvares der intet udenfor dette tidsrum, så i må vente på at vi besvare Jeres forespørgsel, og lover at vi hurtigst muligt efterfølgende vil besvare Jeres forespørgsel.

Og man kan kun booke vores lokaler, ved at indbetale det fulde lejebeløb for den eller de dage som man ønsker, efterfølgende bliver der så fremsendt faktura via e-mail til jer, så snart vi har modtaget det fulde lejebeløb, dette kan ske til reg. nr. 5475 konto nr. 0002-010-830 eller via MobilePay til forretningsnummer 32333, imod et gebyr på 6,25 kr. inkl. moms, som kan betales ekstra med det samme, og hvis ikke, vil dette blive fratrukket ved slutafregningen.

OK

slide0

Information fra Selskabslokalerne.

Henvendelse vedrørende selskabslokalerne bedes rettet til Flytte - & Vognmandsforretningen John Hansen A/S . Mail: kontakt@selskabslokalerne.dk eller på telefon: +45 40 73 73 82 som kun besvares alle hverdage mellem kl. 07.00 - 16.00, ved fremsendelse af e-mail til os, besvares denne hurtigst muligt.

Selskabslokalerne på Jorisvej 19, 2300 København S. er beliggende ved Femørens Metrostation. Der er gode parkeringsforhold med mange pladser lige udenfor selskabslokalerne.


  • Hos Selskabslokalerne er det "først til mølle princippet". Det sker tit, at vi har flere henvendelser på den samme aktuelle dag. Selv om at I har fremsendt en mail til os, er I ikke automatisk sikret booking af lokalet. Først når den fulde leje er indbetalt, modtager I en faktura fra os på den endelige booking.
  • Til info, så ligger der et hotel med overnatnings muligheder for inviteret gæster kun 250m fra Selskabslokalerne. Park In Hotel - Engvej 171 - 2300 København S - Telefon 32 87 02 02 www.parkinn.dk/hotel-koebenhavn 
  • Såfremt vores festlokaler i Købenahvn på Amager er optaget kan vi i stedet tilbyde dem et festlig arrangement hos Boulevarden på Amager Boulevard 129, 2300 København S. Det er en hyggelig og gammeldags frokost restaurant/bodega med plads til max. 32 personer. Boulevarden servere lækker mad, så send venligst en mail med deres ønsker til kontakt@selskabslokalerne.dk Vi vender hurtigst muligt tilbage til dem med en god samlet pris på hele deres festlige arrangement.
  • Endelig kan vi også tilbyde dem, at levere "mad ud af huset" til forskellige arrangementer. Kontakt venligst Boulevarden på telefon 32 950 959 i åbningstiden eller fremsend en mail til boulevard-bodega@live.dk. Yderligere information se hjemmesiden www.boulevard-bodega.dk
img