Tak for din henvendelse, som nu er registreret.

Tak for fremsendelse af vores booking formular, som venligst altid skal udfyldes med fornavn - efternavn - telefon nummer - e-mail adresse - samt en kort beskrivelse af dato eller datoer I ønsker at festen skal afholdes, venligst husk at se vores kalender inden I bestiller, så I ved at lokalet er ledigt inden i bestiller en fast dato, for info, kan det ske at kalenderen ikke er 100 % opdateret, så derfor er intet sikkert, før at I har fået et svar fra os, at det kan lade sig gøre på den eller de ønskede dage som i spørger om.

Lejeperiode er altid fra kl. 09.00 til næste dag kl. 05.30 og koster 3,750,00 kr. inkl. moms, dette gælder alle dage - Dog vedr.: Nytårsaften er prisen 5,000,00 kr. inkl. moms.
Efterfølgende skal der betales et depositum på 2,500,00 kr. ved almindelige familie & voksenfester, er der tale om ungdomsfest er depositum 10,000,00 kr. samt der skal være konstant voksenopsyn under hele festen. Dette depositum, skal senest betales når der afhentes nøgler, og man skal oplyse sit reg & konto nr. således at vi efterfølgende kan sende restbeløb tilbage, efter festen.

Efter alle fester er der et obligatorisk tjek af alt inventar, som koster 600,00 kr. inkl. moms, og skal vi efterfølgende sørge for ekstrarengøring koster dette 300,00 kr. inkl. moms pr. medarbejder i timen inkl. moms, dette fratrækkes det indbetalte depositum. Går der noget i stykker, så skal dette erstattes til de priser der er i inventarlisten på 3 sider, står dette der ikke, er prisen efterfølgende hvad det koster at fremskaffe nye ting, som vi aldrig ved før, at noget er gået i stykker.

PÅ vores hjemmeside www.selskabslokalerne.dk under priser, forefindes, procedure booking, vores betingelser som altid accepteres automatisk ved betaling af det fulde lejebeløb som skal indbetales inden vi vil låse dagen fast til Jer, ligeledes er der prisliste på alt vi kan tilbyde, samt priser på fadøl, som skal købes igennem os, hvis I vil benytte vores fadølsanlæg, pris på ekstra leje af teltet i gården, leje af ekstra køleskab og evt. grill, en komplet inventarliste på 3 sider, samt mad forslag igennem Boulevarden, som kan tilbyde at lave mad til jer, hvis dette kunne være et ønske fra jer.

Kontoret ved siden af www.selskabslokalerne.dk på Jorisvej 19, 2300 København S. Er åbent alle hverdage imellem kl. 07.00 & 16.00 og man kan ringe til os på 40 73 73 82 i samme tidsrum.
For info besvares der intet udenfor dette tidsrum, så i må vente på at vi besvare Jeres forespørgsel, og lover at vi hurtigst muligt efterfølgende vil besvare Jeres forespørgsel.

Og man kan kun booke vores lokaler, ved at indbetale det fulde lejebeløb for den eller de dage som man ønsker, efterfølgende bliver der så fremsendt faktura via e-mail til jer, så snart vi har modtaget det fulde lejebeløb, dette kan ske til reg. nr. 5475 konto nr. 0002-010-849 eller via MobilePay til forretningsnummer 40883, imod et gebyr på 6,25 kr. inkl. moms, som kan betales ekstra med det samme, og hvis ikke, vil dette blive fratrukket ved slutafregningen.

OK

slide0

Velkommen hos Selskabslokalerne.

  • Selskabslokalerne tilbyder hyggelige og indbydende festlokaler med et total areal på 250kvm med topmoderne faciliteter overalt på ejendommen.
  • Hovedlokalet har plads til 60 personer og yderligere 30 i partyteltet.
  • Fleksibel indretnings faciliteter og mange individuelle tillægs service.
  • Gode parkeringsforhold med mange P-pladser ved Selskabslokalerne.
    Der skal dog bookes P-tilladelser til Jeres fest, som skal være i forruden under festen.
  • Selskabslokalerne er beliggende ca. 250m fra ved Femørens Metrostation.
  • Overnatnings mulighed for inviteret gæster kun 300m fra Selskabslokalerne. Park In Hotel - Engvej 17 - 2300 København S
  • Top moderne køkken faciliteter med komplet industri udstyr og ismaskine.
  • Top moderne køkken faciliteter med komplet industri udstyr og ismaskine.

Med Venlig Hilsen

John Hansen Ejendomme ApS